Çalışma Alanlarımız
Ankaranın en iyi avukatı olma iddiasındaki büromuzun Ankara avukat büroları içerisindeki uzmanlık alanlarına ulaşmak için tıklayınız.
Ankara avukat büroları, Ankaranın en iyi avukatı

Çalışma Alanlarımız

Müvekkillerimize hizmet verdiğimiz tüm alanlarla ilgili detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Aile Hukuku

STS Hukuk Bürosu olarak profesyonel bir şekilde boşanma sürecinizi takip ediyoruz. Nafaka, velayet, soybağı ve diğer tüm ihtilaflı konuların çözümü alanında uzman ekibimiz tarafından yerine getirilmektedir.

Ceza Hukuku

STS Hukukun alanında uzman ekibiyle müvekkillerimizin ceza soruşturmaları, kovuşturmaları, istinaf, temyiz ve gerekli hallerde AİHM süreci de dahil olmak üzere bütün süreci profesyonel olarak yürütülmektedir.

İcra ve İflas Hukuku

STS Hukuk büromuzun deneyimli ekibi aracılığıyla ilamlı-ilamsız icra takipleri ve icra-iflas davalarının bütün süreciyle ilgili müvekkillerimize gerekli tüm hukuki destek kesintisiz bir şekilde tarafımızca sağlanmaktadır.

İdare Hukuku - İdari Yargı

STS Hukuk büromuzun uzman ekibiyle ilk etapta tam yargı ve iptal davaları ile idari sözleşmelerden kaynaklı uyuşmazlıkların çözümü davaları da dahil tüm idari yargılama sürecinizi takip ediyoruz.

İş Hukuku

STS Hukuk Bürosunun yardımıyla iş alacaklarınız (kıdem tazminatı, hafta tatili, fazla mesai, ihbar tazminatı) tamamıyla güven altındadır.

Gümrük Hukuku

STS Hukukun alanında uzman ekibinin yardımıyla gümrük hukuku alanında meydana gelen uyuşmazlıklar karşısında ekibimizin desteği her zaman yanınızda olacaktır.

Sigorta Hukuku

STS Hukuk bürosunun alanında uzman ekibi ile sigorta sözleşmelerinizden kaynaklanan tüm anlaşmazlıklarda hukuki olarak bütün süreç içerisinde yanınızdayız.

Vergi Hukuku

STS Hukuk ile vergi sürecinize yapacağınız herhangi bir itirazın söz konusu olması halinde hukuki olarak tüm süreç boyunca yanınızda olacağımızdan emin olabilirsiniz.